Nová situace v nákupním chování

Vzhledem ke koronavirové situaci ve světě se mění i nákupní chování obyvatel. Lidé se snaží co nejvíce záležitostí řešit online.

Novým požadavkům se přizpůsobují nejen prodejci zboží, ale i poskytovatelé některých služeb a vzdělávání a mnohé úřední úkony již lze vyřídit také online.
V online prostředí se pohybuje stále více zákazníků a firmy, které chtějí držet krok s požadavky trhu, …

Czech me up – Онлайн курсы чешского языка

Czech me up – современная языковая школа в Праге. Обучаем чешскому языку онлайн для комфортной учёбы и работы в Чехии.

Имеем огромный опыт в работе с иностранными студентами, поможем поступить в чешский ВУЗ без потери года на языковых курсах.

Образовательные программы и услуги школы:
– Интерактивный курс чешского с нуля до А2, который вы освоите за 2,5 месяца!

– Классические …

Mystery shopping odhaluje realitu

Mystery shopping (neboli fiktivní nákup) je metoda průzkumu trhu, jenž umožňuje odhalit realitu zákaznického servisu zejména v maloobchodě.

Mystery shopping je možné provádět jak u vlastní prodejny, tak i u prodejen konkurenčních firem za účelem zjištění kvality služeb a přístupu a schopnostech prodávajících. Formu tohoto průzkumu provádí mystery shopper – fiktivní nakupující.
Pokud mystery shopper provádí průzkum osobní návštěvou formou …

Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.

Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a …

Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu

Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.

Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou …

Marketingový plán má smysl

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.

Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její …

Jak ušetřit za firemní nákupy

Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit.

Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může plně věnovat vlastní podnikatelské činnosti a nákup potřebného materiálu přenechá na odbornících profesionální nákupní firmy. Pracovníci profesionální nákupní firmy díky svému přehledu v …

Hráči pokeru a návštěvníci kasin najdou vše na jednom místě v nové aplikaci

Slovenská společnost Draxit s.r.o. vydala novou mobilní aplikaci s názvem My Casino Hub (ke stažení v Google Play a App store), která slouží jako informační centrum pro všechny milovníky hazardních her. Aplikace začíná s několika stovkami kasin a pokerových heren v rámci střední Evropy a má ambice postupně expandovat do celého světa.

Pokud patříte mezi návštěvníky turnajů v pokeru, baccaratu, …

Jak zviditelnit e-shop?

Každý majitel e-shopu chce získávat stále nové zákazníky a mít tak velké množství kupujících. Aby noví zákazníci e-shop našli a následně se vraceli, je potřeba pro to neustále něco dělat.

Už samotná webová stránka internetového obchodu je jakousi vstupní branou. Vizuální stránka je velice důležitá. Potenciálního zákazníka určitě spíš zaujme moderní web odpovídající současným trendům než stránky z období prvních …

Cílený marketing je efektivnější

Každý majitel firmy si přeje, aby se jeho výrobky a služby prodávaly co nejlépe. Jak zefektivnit marketing? Řešením je cílený marketing.
Základem cíleného marketingu je rozdělení potenciálních zákazníků do jednotlivých skupin podle jejich potřeb, nákupního chování a preferencí. Základem pro úspěšný cílený marketing je dokonalá znalost zákazníků – jejich potřeby, preference, způsob nakupování, způsob komunikace apod.
Při dokonalém poznání zákazníků …

Dobré PR je konkurenční výhodou

Každá firma se snaží o co nejlepší image. Úkolem public relations (PR) je budování dobrého jména firmy.

V současné době je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je síla vaší firmy. Jedině tak vytvoříte pozitivní obraz o vaší společnosti u cílové skupiny, široké veřejnosti, partnerů, investorů či vlastních zaměstnanců a odlišíte se od konkurence. Dobrá komunikace …

IT bez problémů je komplexní formou outsourcingu IT

Prostřednictvím služby IT bez problémů zajišťujeme plné nebo částečné převedení správy, provozu, rozvoje a zabezpečení používaných informačních technologií vaší firmy na externího poskytovatele. Zjistěte, proč si naši zákazníci tuto službu objednávají, jaké výhody přináší pro IT manažery i majitele společností a jaké varianty služby IT bez problémů nabízíme.

Službu IT bez problémů byste měli zvažovat, pokud se vaše společnosti potýká …

Technologie využívané v oblasti kamerových a elektronických zabezpečovacích systémů

V jakých situacích je vhodné kamerové a zabezpečovací systémy instalovat?
Máte obavu o bezpečí spolupracovníků, zvířat, movitého či nemovitého majetku.
Správě kamerového systému věnujete neúměrně mnoho času, je složitá, zdá se vám drahá.
Chcete mít svůj majetek pod dohledem i v okamžiku, kdy mu nejste na blízku, non-stop.
Musíte udržet nebo zvýšit kvalitu vyráběných výrobků a monitorovat proces výroby.
Chcete …

Znáte svého zákazníka?

Čím lépe budete znát svého zákazníka, tím lépe budete moci směřovat svůj marketing a propagaci.

Znát požadavky a potřeby svých zákazníků je velice důležité nejen s ohledem na nabízené produkty a služby, ale také z důvodů volby správného marketingu a propagace jak na zákazníky působit.
Je řada způsobů, jak informace o zákaznících zjistit. Pokud chcete co nejširší informace, je dobré …

Když jsou půjčky problém

Každý si pod půjčkou většinou představí problém, který raději nechce mít. Ovšem v dnešní době je nutné mít půjčku, protože některé věci si bohužel nemůžete koupit, ale potřebujete je. Už jen nové auto něco stojí. Jezdíte denně do práce autem a jednoho dne se stane, že auto vypovědělo službu. Samotná oprava bývá drahou záležitostí na kterou, ale chybí peníze. Co …