Vlhkost zdiva je skrytým problémem, který může způsobit nejen estetické vady, ale i vážné poškození konstrukce budovy. Její včasná identifikace a správné vyhodnocení jsou klíčové pro prevenci dalších škod. V tomto článku se dozvíte, jak postupovat při vlhkostním průzkumu zdiva, proč je důležité znát jeho hmotnostní vlhkost, salinitu i chemické složení a jak tyto faktory ovlivňují volbu efektivní sanační metody.…
Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby za odpovídající ceny.
Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty …
Ruce jsou části těla, které mají během práce neustálý a přímý kontakt s různými předměty a materiály. Účinná ochrana rukou nastává dosažením dokonalé rovnováhy mezi spolehlivou ochranou a pohodlným nošením – pouze správně vybrané ochranné rukavice, které zaměstnanec opravdu užívá, maximálně chrání.
Požadavky na pracovní rukavice vhodné pro konkrétní účel se značně liší podle toho, zda zaměstnanci vykonávají jemnou, přesnou …
Reklama a budování povědomí o firmě jsou stále nezbytné aktivity každé firmy. Mezi osvědčené a účinné způsoby reklamy patří reklamní předměty a dárky opatřené logem firmy. Malý dárek jako upoutávka nebo poděkování nikdy nezklamou.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, …
Společnost uvex jako první na světě přichází na trh s kolekcí pracovních oděvů, které jsou zcela kompostovatelné.
U pracovních oděvů uvex suXXeed greencycle planet je myšleno na vše – na každý knoflík, na každý kousek příze i obal, aby bylo vše zcela kompostovatelné. Na konci životnosti výrobku je možné jej 100% recyklovat a vrátit do přírody prostřednictvím kompostování ať už …
Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník.
Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží.
Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní …
Mnoho lidí nemůže nosit standardní bezpečnostní obuv kvůli problémům s chodidly. Aby nemuseli používat drahou, na míru vyrobenou obuv, přichází uvex s produktem uvex motion 3XL.
Boty uvex motion 3XL jsou pojítkem mezi standardní bezpečnostní obuví a obuví na míru. Splněny jsou veškeré požadavky na bezpečnost a maximální pohodlí při nošení. uvex motion 3XL nabízí flexibilní možnosti použití ortopedických vložek …
Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.
Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto …
Značka uvex nabízí zcela novou generaci ochranných brýlí pro svářeče. V široké nabídce jsou brýle různých stupňů ochrany i různých tvarů.
Zorníky ochranných brýlí uvex pro svářeče jsou tónovány do šeda. Inovativní technologie spolehlivě chrání před UV a infračerveným zářením a umožňuje perfektní vnímání barev podle protislunečních filtrů uvex. Speciální vrstva infradur plus zabraňuje díky takzvanému efektu antifog zamlžování vnitřní …
Jedním z rizikových faktorů ve stavebnictví, proti kterému se musí zaměstnanci chránit, je prach. Stavební prach může mít za následek řadu vážných dopadů na zdraví. Kvalitní respirátory a polomasky na ochranu dýchacích cest chrání před zdravotními komplikacemi.
Ve stavebnictví se setkáváme se třemi hlavními typy prachu. Jedná se o prach křemičitý, který vzniká při broušení, řezání a vrtání dlaždic, malty, …
Systém uvex xenova® je vysoce výkonný bezpečnostní systém zcela bez kovů pro ochranu chodila v ochranné obuvi.
Bezpečnostní obuv musí uživatele maximálně chránit, ale nesmí jej nijak omezovat. Ochrana, pohodlí a uživatelský komfort jsou nejdůležitějšími parametry při vývoji a výrobě veškerých ochranných pracovních pomůcek značky uvex.
Systém uvex xenova® zajišťuje dokonalou ochranu nohou v bezpečnostní obuvi, a to zcela bez …
Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.
Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a …
V místech s velkou hlukovou zátěží je nutné pro ochranu sluchu používat efektivní tlumení. Každé poškození sluchu je nevratné. Sluch se nikdy nezlepšuje a škodlivým hlukem se poškozuje.
Správným tlumením je izolován škodlivý nebo dráždivý hluk, přesto však zůstávají slyšitelné důležité poplašné signály a vnímání řeči je zachováno – uživatel se necítí být izolován. Společnost uvex nabízí ochranu sluchu pro …
V současné době nejen pracovníci ve výrobě a ve zdravotnictví musí dlouhodobě používat respirátory. Ne všechny respirátory jsou ale pohodlné a některé dokonce omezují uživatele.
Novou dimenzí ochrany dýchacích cest jsou dýchací polomasky uvex silv-Air c, které spojují jedinečné technologie uvex zajišťující maximální ochranu a optimální komfort nošení s extrémně nízkým odporem při dýchání. Spolehlivé a příjemné nasazení a optimální …
Marketing řeší každý podnikatel, přestože někteří tvrdí, že marketing vůbec neřeší. Rozdíl je ale v tom, zda je marketing řešen efektivně nebo chaoticky bez kýženého efektu s vynaložením zbytečných finančních prostředků. Správná marketingová strategie je ideálním podkladem pro sestavení marketingového plánu.
Cílem marketingové strategie je efektivní využití omezených finančních prostředků firmy ke zvýšení prodeje. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na …