Jak servis u nás vypadá?
Kontaktujete nás a my zhodnotíme, zda je možno opravu provést u Vás, nebo je vhodné zařízení přivézt k nám.
Při servisu u Vás technik provede diagnostiku závady a opraví ji.
Když to není možné, tak zařízení odveze k nám na provozovnu.
Pokud přijedete rovnou na naši provozovnu tak si s Vámi popovídáme o dané závadě či problému. Když je to možné, tak opravu provedeme na počkání, pokud ne, tak nám tu zařízení necháte. U zařízení provedeme diagnostiku a odhalíme závadu. Zároveň zkontrolujeme i ostatní komponenty a součásti zařízení, zda jsou v pořádku.
Po diagnostice zařízení opravíme, vyčistíme od prachu a vyměníme teplovodivé směsi pod chladiči. Pokud by předpokládaná oprava překročila předem dohodnutou cenu, nebo by se měla nepřiměřeně protáhnout díky nedostupnosti dílu, tak Vás kontaktujeme, abychom se domluvili na dalším postupu.
A jak dlouho taková oprava trvá?
Doba opravy se odvíjí od dané závady a případné dostupnosti náhradních dílů.
Některé opravy provedeme na počkání, jiné trvají den, některé týden až 14 dní, kdy čekáme na náhradní díl. Nejčastěji máme servisy hotové do tří dní.
O Vaše zařízení se rádi postaráme..
https://www.stofcom.cz/">Home