Zhruba před rokem vyšla zpráva, že Google začíná počítat v rámci SEO i s responzivitou webových stránek. Za správné zobrazování webových stránek v mobilních zařízeních nebo tabletech vám Google připíše pomyslných několik bodů, když vyhodnocuje, na kterých pozicích byste se měli ve vyhledávači zobrazovat.
Z logiky věci vyplývá, že Google chce ve svém vyhledávači co nejkvalitnější weby a ví, že by neměl podporovat stránky, které se v jiných zařízeních zobrazují špatně. Pokud uživatel vyhledává na Google, klikne na některý odkaz, který nefunguje nebo je web dokonce celý rozsypaný, působí to na uživatele špatně a příště může použít k vyhledávání jiný vyhledávač.
Jak zjistit, jestli je můj web responzivní?
Google zpřístupnil nástroj, díky kterému si můžete mobilní verzi snadno zkontrolovat. Dokonce vám i poradí, co opravit, aby bylo vše v pořádku.
Test použitelnosti v mobilech – https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?hl=cs