Označte správně a moderně svou firmu

Orientační systémy a reklamní nápisy jsou klíčovými prvky pro každou firmu, nejen kvůli právním požadavkům na označení provozovny, ale také pro zajištění efektivní navigace a propagace značky.

Každá firma je povinna mít zvenčí viditelné označení, což často zahrnuje logo firmy na budově nebo reklamní totem u vstupu.
Uvnitř firmy pak orientační systémy slouží k tomu, aby se návštěvníci i zaměstnanci …

Připravte včas po zaměstnance vánoční firemní večírek

Vánoční firemní večírek je skvělou příležitostí, jak ocenit zaměstnance a podpořit týmovou soudržnost. Zatímco finanční odměny jsou důležité, zážitek v podobě společenské akce může být nezapomenutelný a pozitivně ovlivnit atmosféru ve firmě.

Organizace takovéto události však vyžaduje pečlivé plánování, aby bylo dosaženo všech výhod. Program by měl být pestrý a vhodný pro všechny účastníky, od jídla a pití až po …

Reklamní nápisy a orientační systémy

Externí značení je první, co potenciální zákazníci nebo návštěvníci vidí. Je důležité, aby bylo jasně viditelné a snadno rozpoznatelné. Externí značení obvykle zahrnuje logo firmy a informační nápisy a cedule. Logo může být světelné, plastické nebo velkoplošné. Umisťuje se přímo na budovu nebo na totem u vstupu do firmy. Nápisy a cedule se instalují na budově nebo v jejím okolí …

Web musí být přehledný a srozumitelný

Je pochopitelné, že váš web je pro vás zcela srozumitelný a přehledný, protože jej znáte do detailů. Zůstává však otázkou, zda je stejně srozumitelný a přehledný i pro vaše potenciální zákazníky. Nabízíme vám pohled nového návštěvníka na váš web.

Posoudíme přehlednost, srozumitelnost a intuitivní použitelnost vašeho webu z pohledu nového návštěvníka. Zhodnotíme obsahovou stránku webu a jeho SEO optimalizaci.
Po …

Orientační systémy a reklamní nápisy

Každá firma i provozovna musí být ze zákona z vnějšku viditelně označena. Tím ale značení ve firmách nekončí. Téměř každá firma potřebuje různá označení z vnějšku i uvnitř firmy.

Standardně bývá firma označena z vnějšku jasně viditelným logem. Toto označení slouží zejména jako propagace značky. Může se jednat o logo světelné, plastické, velkoplošné přímo na budově firmy nebo o totem …

Zaujměte reklamním textem

Reklamní text musí zaujmout, aby byl pro cílovou skupinu poutavý a čtivý. Sestavení reklamního textu není pouhé napsání jednoduchého popisu nabízeného produktu.

Při tvorbě reklamního textu je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité …

Proč SEO?

SEO je zkratka anglického Search Engine Optimization, což je česky optimalizace pro vyhledávače.
Díky SEO je možné získávat významnou návštěvnost webu. Kvalitní SEO dostává web na horní pozice vyhledávačů.

Při vyhledávání určitého výrazu na internetu hledající nejprve navštěvuje stránky na horních pozicích. Čím výš se web dostane, tím více návštěvníků jej navštíví a čím je vyšší návštěvnost, tím se zvyšuje …

Firemní večírek pro zaměstnance

Blíží se konec roku a řada zaměstnavatelů připravuje různé formy odměn pro své zaměstnance. Před pandemií koronaviru mnohé firmy pro své zaměstnance pořádali vánoční firemní večírky.

Pořádání firemních setkání zaměstnanců mimo pracoviště patří k nejúčinnějším benefitům, které zaměstnavatelé svým zaměstnancům poskytují. Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje …

Zlepšete výkon vašeho pracovního týmu

Programy týmové spolupráce jsou spolehlivým nástrojem pro zlepšení komunikace a týmové spolupráce, pročištění atmosféry a rozhýbání zaměstnanců k vyšší produktivitě. Uspořádejte pro své zaměstnance teambuilding.

Tembuilding je obecný výraz pro různé aktivity, které slouží ke zlepšení vztahů v týmu. Jedná se o jeden ze základů rozvoje organizace. Cílem teambuildingu nejčastěji bývá: stmelení kolektivu a budování týmu, zvýšení motivace, osvěžení atmosféry …

Firemní identita

Firemní identita neboli Corporate Identity je základní nezaměnitelný vizuální styl firmy nebo společnosti.

Jedná se o souhrnné označení pro soubor pravidel upřesňujících jak vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci, systém řízení i komunikace.
Pod firemní styl spadá i jednotný vizuální styl, který se skládá z několika atribut a tvoří komplexní celek. Mezi hlavní prvky …

Firemní hodnoty

Tak jako člověk žije podle svého vlastního hodnotového systému, tak i zaměstnanci jedné firmy by měli uznávat jednotné firemní hodnoty.

Vytváření hodnotového systému je charakteristické pro každého člověka. Třeba i nevědomě si každý ujasňuje, co je pro něho v dané životní etapě důležité více a co méně. Vše se odehrává s logikou vlastního života. Každý se potřebuje vymezit mezi lidmi …

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné …

Nezapomínejte na PR

Public relations (PR) jsou techniky, prostřednictvím kterých firma buduje vztah s veřejností. Jedná se o důležitý nástroj, jehož úkolem je vylepšovat obraz firmy i nabízených produktů a služeb v očích všech zainteresovaných.

Základním úkolem PR je zlepšování dobré image firmy. PR doplňuje reklamní a marketingové aktivity a tím podporuje prodej, zlepšuje reputaci firmy i managementu, odvrací útoky na firmu, zvyšuje …